باشگاه آسمان شب★

به پایگاه اطلاع رسانی کانون نجوم و ستاره شناسی دانشگاه علوم پزشکی قم خوش امدید

به پایگاه اطلاع رسانی کانون نجوم و ستاره شناسی دانشگاه علوم پزشکی قم خوش امدید

باشگاه آسمان شب★

کانون نجوم و ستاره شناسی دانشگاه علوم پزشکی قم(باشگاه آسمان شب).

تاریخ تأسیس رسمی: 21 اردیبهشت 1395


Medical university of Qom astronomy club
(Night sky club)

est. : May 2016

طبق اعلام رسمی کانون نجوم دانشگاه علوم پزشکی قم، کلیه برنامه هایی که شهریور امسال تقدیم معاونت فرهنگی شده بود لغو گردید و برنامه ای جدید که با اولویت اردو و رصدهای بیرون از شهر تدوین خواهد شد جایگزین تقویم فعلی می شود؛ علت این فرایند جلوگیری از «تکراری شدن» و «کلیشه ای شدن» برنامه ها اعلام شده است.



طبق اطلاعات به دست آمده از برنامه ی جدید کانون، مشخص شده است که در برنامه ی جدید مواردی چون اردوهای مختلف خارج از شهر، اکران فیلم و برگزاری مسابقات وجود دارد. از گزینه های اردوهای خارج از شهر می توان از مکانهای کویری چون کویر مرنجاب کاشان، کاروانسرای قصر بهرام(واقع در استان سمنان) و رصدخانه ی امام علی (ع) در ویریج نام برد. همچنین می توان بازدید از گنبد مینای تهران، بزرگترین آسمان نمای خاور میانه را جزئی جدایی ناپذیر از تقویم جدید دانست. اکران فیلم های «میان ستاره ای» به کارگردانی کریستوفر نولان و «مریخی» نیز قطعی خواهد بود. پاسخ به این پرسش که آیا این اکران ها درون اردوها اتفاق خواهد افتاد یا بصورت برنامه ای جداگانه برگزار خواهد شد همچنان نامشخص است. با این حال مطمئنا شاهد برنامه ای جذاب و هیجان انگیز از سوی کانون خواهیم بود.



  • باشگاه آسمان شب

نظرات  (۱)

در یک کلام:
دست مریزاد! 
عالی! عالی!عالی!
خدا قوت و خسته نباشید!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی